03 April 2013

♥Mengetahui Jantina Anak Part II♥


Assalamualaikum...

Entry ni ialah sambungan sikit dari entry sebelum ni. Klik sini. Sebab google2 jumpa lagi so share la kat sini. Hehe.
p/s: Baca sahaja boleh tapi jangan percaya bulat2 oke. Biar kite feeling ke-eksaitedan itu sorg2 je. Hehe. Wallahualam

1) Melihat kepada perut si ibu.

Bentuk runcing kedepan= Lelaki
Bentuk bulat bundar / melebar ke tepi= Perempuan

Aku: L

2) Melihat arah tidur si ibu. 

Suka mengiring ke kanan= Lelaki
Suka mengiring ke kiri= Perempuan

Aku: Jap L jap P

3) Merasa arah berat perut. 

Anak dalam kandungan suka duduk kat sebelah kanan= Lelaki
Anak dalam kandungan suka dok sebelah kiri= Perempuan

Aku: L

4) Melihat perangai si ibu. 

Malas nak bersolek, bergaya= Lelaki
Suka bersolek, bergaya= Perempuan

Aku: L

5) Melihat garisan pada perut ibu. 

Garisan tegak dari bawah ke atas tu terang dan tak putus-putus terputus= Lelaki
Sebaliknya= Perempuan

Aku: L

6) Melihat pada wajah si ibu. 

Wajah ibu berseri-seri= Lelaki
Wajah tak berseri orang= Perempuan

Aku: L(orang lain yang nilai yang ni. Hehe)

So kesimpulannya aku rase lelaki la kot. Hehe. Tapi kuasa Allah sape yang tahu?




No comments:

Post a Comment

para-para ibu comel men-komen